FICANT-LI MÀ A L’HORT!

Amb tanta feina que tenim a l’escola i les passades vacances de Setmana Santa, teníem l’hortet de l’escola una mica deixat. Avui hem baixat a netejar-ho, remoure la terra, afegir adob i plantar uns enciams i unes pastanagues. Camperols per un dia! De fet, també hem plantat unes llavors de gira-sol en uns gots a la classe per observar ben de prop el seu creixement.

A més, ha estat molt divertit perquè hem recollit una escarola ben maca i ens l’hem pogut menjar en una amanida que hem preparat per a cada classe. Ara a cuidar-lo molt, que les maduixes ja van sortint!

1. Isabel Hernández Sánchez

Ens agrada compartir aquestes vivències amb vosaltres.
    I què veieu com es mengen l’enciam a l’escola sense protestar.