Festa de Halloween 5è

El 31 d’Octubre les classes de 5è vam celebrar Halloween.

Vam portar pastissos per fer un concurs. L’alumnat i el professorat de l’escola van ser qui va votar qui era el pastís més terrorífic, el més original i el més fastigós.

Desprès del concurs, vam tastar alguns del pastissos.

Van posar unes decoracions fetes per nosaltres de fantasmes, aranyes i vampirs personalitzats.

Al llarg del matí, vam espantar a tots els nens de l’escola (menys als mes petits!!!), amb les nostres disfresses que donaven molta por.

Per últim, vam fer una manualitat molt divertida que havíem de fer una carbassa amb un globus. Ens ha agradat moltíssim!!

El nostre Halloween va ser espectacular i ens ho vam passar molt bé!!

Els nens i les nenes de 5è