Ens visita el pare d’en Jan

Aquesta tarda ens ha visitat en Pol, el pare d’en Jan. Ha vingut a explicar-nos  uns  petits relats sobre la  Mitologia Grega que tantes vegades a explicat i  escoltat el seu fill . En Jan des del curs passat  intentava que el seu pare pogués venir, i per fi , avui s’ha fet realitat poder compartir amb el seu pare el gust d’explicar aquests Mites Grecs. Fins i tot en Jan s’ha animat i ens explicat un parell de llegendes molt entusiasmat.

Pare i fill molt connectats en aquest tema han sabut captar molt l’atenció dels companys/es que els han escoltat encantats.

Moltes gràcies a tots dos per explicar-nos aquestes històries , que per molt de nosaltres, fins ara eren desconegudes, ara ja sabem una mica més d’on vénen alguns dels noms com  el de  Gaia, Urà,  Zeus, Ulises…