EL RIU A L’ESCOLA. Una activitat a P5

Avui hem fet una activitat molt interessant a la classe de Formigues i Camaleons. Es diu el riu a l’escola. La monitora ens ha explicat tot allò que podem trobar al riu: aigua, còdols, grava, sorra i fulles. Al riu també podem trobar molts animals com el barb, el tòtil o la llúdriga. També hem pogut tocar diferents elements del riu i per últim veure llibres relacionats amb el riu. Ens ha quedat molt clar que hem de cuidar molt els rius i tenir molt en compte que entre tots i totes podem conseguir un món millor. Si tothom col·labora ho aconseguirem.

A continuació podeu veure les fotos

Clica aquí per veure les fotos

Foto: Foto: