DIA DE LA POESIA

Estimades famílies, nens i nenes, s’apropa ja el dia 21 de març, el gran Dia de la Poesia. Es tracta d’un gènere literari que ens ofereix un munt de possibilitats creatives, literàries i fins i tot emocionals, mitjançant el joc amb les paraules.

A la nostra Escola des de ben petits i petites treballem amb el llenguatge poètic, ja sigui amb les cançons, els cal.ligrames, la poesia visual o els petits rodolins. Mica en mica anem llegint i analitzant textos poètics més rics i, fins i tot, aprenem a crear-los un cop que hem trobat la inspiració inicial.

Esperem celebrar a l’escola aquesta bonica Diada i que en gaudiu també vosaltres, amb les activitats culturals que es puguin realitzar al voltant del meravellós món poètic. Per fer un petit tast us deixem aquest article tan interessant que ens presenta un poema de l’escriptora catalana Felícia Fuster que el podeu veure traduït a 21 idiomes. Curiós de llegir i observar!!! Hi trobeu la vostra llengua?