CONCURS TÍSNER DE JOCS EN CATALÀ

La classe de 6è A hem participat al concurs Tísner de jocs en català . Durant el curs l’alumnat ha pensat jocs en què s’haguessin d’aplicar normes de lèxic , ortografia i gramàtica . Havíem de presentar un joc per classe .Per votació vam escollir el joc de la Maria , l’Eloi , el Bilal i la Camila . Al concurs es van presentar més de 4.000 alumnes . Els premis es van concedir a l’Auditori de Barcelona .No vam obtenir cap premi però  ha estat una experiència motivadora i gratificant tant pels alumnes que van presentar el joc com per a la resta de companys .