COMIAT DE 2n, QUINA PLORERA!

Ai mare la que s’ha liat a 2n aquest migdia! La unió entre els companys i companyes dels dos segons és molt gran i s’han posat molt tovets i tovetes quan ha arribat l’hora de marxar cap a casa o a menjador.

Han estat uns dies de festa, de comiat dels alumnes de sisè, de fer balanç del temps que hem passat junts,… i la melancolia ens ha emocionat (senyos inclosses, ja, ja!). Ànims Conills, Conilles i Futbolíssims: l’estiu ja és aquí i sempre ens seguirem veient a l’escola! Acabeu de passar a 3r, heu d’estar plens de felicitat!

De moment us deixem aquestes imatges. Ens veiem el 26 per a l’entrega d’informes! No deixeu de mirar la pàgina web ja que podeu fer activitats a casa i perquè us posarem més imatges xulis que encara tenim pendents de passar.

Bona revetlla i una abraçada, us estimem!