CICLE INICIAL AL GRAN TEATRE DEL LICEU

Avui cinc d’abril de 2017, els alumnes i mestres de 1r i 2n hem fet una sortida molt especial. Hem tingut l’oportunitat de gaudir d’una obra musical al Liceu. Tots estàvem entusiasmats! Des de que hem arribat ens ha encantat observar la il.luminació, l’elegància de les parets i els acabats, la gran presència del color daurat per tot arreu, la gran escala amb la seva catifa,… tot era preciós! Hem fet una visita ràpida al Saló dels Miralls  i després ja ens hem dirigit cap a la nostra butaca, on hem hagut d’esperar una estoneta fins que arribessin les altres escoles.

La història de “Els Músics de Bremen” ja la coneixíem però ens ha agradat molt poder gaudir-la des d’un punt de vista teatral i musical i en un escenari tant espectacular com aquest. “Cap a Bremen!, cap a Bremen!…”, també l’hem pogut cantar.

En definitiva, ha estat un luxe per grans i petits poder assistir a aquest espectacle.