1r CARNAVAL CARNAVAL

Quina setmana boja que hem tingut amb la Mortadel.la i el Mortadel.lo!!! Durant tota la setmana ha estat molt divertit seguir les consignes del que calia portar cada dia. Ulleres, perruques, collarets i calbes, corbates,… omplien de color i alegria les classes de tota l’escola. Alhora, alumnes més grans acompanyats d’altres més petits revisaven per les aules si complíem amb l’ordre.

També ens vam fer unes fotos ben divertides al Photocall de l’entrada de l’escola. Ja veureu que xules han quedat!

D’altra banda, dijous vam celebrar al pati el Dijous Gras per donar la benvinguda oficial a l’inici del Carnaval. Tot i el fred, ben abrigadets, vam menjar-nos el nostre entrepà de truita o de botifarra. La Mortadel.la i el Mortadel.lo van venir al pati a saludar-nos , vam poder córrer darrere d’ells i tocar-los les manetes fins i tot.

I per acabar, divendres la gran desfilada al pati amb l’atenta mirada de les nostres estimades famílies. Quina meravella de disfresses! Com cada any ens hem tornat a sorprendre de la imaginació, la vistositat i gran elaboració de les diferents disfresses. Felicitar-vos per l’esforç realitzat, famílies!!! Que grans artistes!!!

Aquí teníu les fotos: