BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOU CURS!

Ja fa molts dies que les vacances van acabar i ja tenim aquí el curs 21-22, carregat d’experiències, aprenentatges i moments inoblidables que viurem entre alumnes, mestres i famílies. Tot i les adaptacions necessàries que planteja encara la presència de la pandèmia, esperem poder gaudir d’una major normalitat en el dia a dia de l’Escola. Tan aviat com rebem totes les autoritzacions de dret d’imatge dels nens i nenes començarem a publicar fotos representatives del que ja estem vivint a les aules del Pompeu. Segur que teniu moltes ganes de veure’ls en acció! Un món de reptes i il.lusions ens esperen, benvinguts al nou curs!