APRENEM CAPOEIRA A CICLE INICIAL

Avui, gràcies al Marc d’Educació Física, ens ha visitat a l’escola en Kepler Mendes, tot un professional de la Capoeria. Nadiu del Brasil ens ha explicat coses sobre el seu origen i en què consisteix exactament. Hem pogut veure com és una barreja entre ball, lluita, arts marcials, música, cultura o acrobàcies. Ha estat molt curiós i ens ha encantat. Mica en mica anàvem aprenent el passos més bàsics i practicant en gran-grup, tot i que alguns alumnes de primer s’han llançat a ballar solets la capoeira i sinó mireu els vídeos! Moltíssimes gràcies a en Kepler i al Marc per oferir-nos aquesta oportunitat única.

Aquí teniu unes quantes fotos dels alumnes de segon:

Vídeo dels alumnes de primer:

Video alumnes de segon: