Treballem P3 amb 5è

Compartir amb els iguals sempre és enriquidor. Hi ha molts companys i companyes a l’escola i l’alumnat de P3 els estem descobrint.

Hem compartit una activitat artística amb els i les alumnes de 5è.

Els grans han experimentat la responsabilitat de tenir un infant més petit al seu càrrec, la importància d’acompanyar-los en la feina, de tractar-los amb afecte i de donar resposta a les seves necessitats.

Els petits han hagut de responsabilitzar-se de la seva tasca i fer-se responsables del seu treball davant els altres.

Ha sigut una experiència increible per totes i tots els alumnes! Segur que repetirem!

Aquí us deixem les imatges que resumeixen el moment. Clica aquí,