Carnaval ’20

Com cada any, l’escola celebra el Carnaval amb la col·laboració inestimable de les famílies, que dissenyen i vesteixen als seus nens i nenes seguint les consignes marcades des de l’escola. Enguany, el tema era Pixar i hem vist disfresses molt originals. Us donem les gràcies per la vostra col·laboració. També en l’organització de la xocolatada popular, que aquest any, també era solidària.

Durant la celebració, primer cada curs ha fet una petita desfilada per mostrar la seva disfressa a la resta, acompanyats i acompanyades de música, i després hem ballat tots junts i juntes, grans i petits/es, alumnes i Mestres, que, per cert, anaven disfressats i disfressades de Mr i Mrs. Potato, de Toy Story.

Aquí teniu un el recull fotogràfic d’aquesta festa: