VISITES DE LES FAMÍLIES DE CICLE INICIAL ALS AMBIENTS

El 20 de febrer hem començat la ronda de visites de les famílies als Ambients de Cicle Inicial. Primer ha estat el torn de les famílies de 2n A , que s’ho han passat d’allò més bé acompanyant als infants en una de les activitats escolars que més els agrada: els Ambients.

D’aquesta manera han tingut l’oportunitat de conèixer en què consisteix aquesta metodologia de treball basada en la manipulació, el joc, l’aprenentatge actiu, la cooperació  i l’autonomia dels infants.

La propera setmana serà el torn dels pares i mares de 2n B i ja al mes de març ens visitaran les famílies de 1r.

Sap greu per aquelles famílies que no han pogut venir per motius laborals,…

I només assenyalar ja que és un plaer compartir aquesta estona junts i potenciar amb iniciatives com aquesta la relació família-escola.

FOTOS VISITA FAMÍLIES DE 2NA ALS AMBIENTS