1r FA UNA SORTIDA PEL BARRI

El passat dimarts 22 de Març, els alumnes de la classe del Gel (1rB) i la dels Amics/Amigues Amorosos (1rA), vam fer una sortida pel barri i pels carrers propers a l’escola, per reforçar i continuar aprenent del tema tractat a Medi Social: “El Carrer”. Estarem molt atents a tots els objectes i elements importants que hi ha als carrers, com són: Els contenidors, fanals, semàfors, fonts, senyals, plaques dels carrers, avingudes, adreces, etc. Al final d’aquesta sortida vam acabar jugant a la Plaça de Vila, ja que la Vella Quaresma ens ho va regalar. Va ser una sortida on gaudirem moltíssim!