Sortida al Parc de les Olors

El passat divendres 27 de maig la classe del Gel i la dels Amics/Amigues amorosos, vam fer una sortida al Parc de les Olors. Vam estar amb contacte en la natura i vam aprendre moltíssim de ella. A la excursió gaudirem de diferents tallers com:

1- Farmàcia natural: recorregut reconeixent diverses plantes aromàtiques tot tocant, olorant, tastant… i coneixent algunes propietats sobre aquestes.

2- Pagesos i pageses: On vam visitar  l’hort petit i plantar una planteta per esqueix que l’alumnat es va endur cap a casa.

3- Visita als animals: Vam fer una petita passejada fins anar a visitar els animals que viuen al Parc de olors i entendre la feina que fan al camp (gallines, cabres i ovelles).

4- Saquet d’espígol: Gaudirem d´una petita experiència d’aroma-teràpia a través de l’espígol i realització d’un saquet d’espígol que l’alumnat es va endur cap a casa.

Aquesta sortida a banda de gaudir de l´entorn natural i crear vincles entre els nens, nenes i mestres, reforça els conceptes donats a l´àrea de Medi (parts de les plantes, tipus, entorn…). Va ser una sortida on ho vam passar genial.

1. Elisabet

També podien haver fet una barrera d’olis essencials terapèutics! Està bé, però, el que ja van fer, com molt bé expliqueu.
    Gràcies per compartir-ho amb nosaltres.