Reiniciem les Trobades Lectores!!!!!

El passat dia 17 de desembre de 2021, durant la tarda, vam reiniciar les trobades lectores que tant ens agraden i que no havíem pogut realitzar durant els dos últims cursos a causa de la Covid19.

VAN SER TOT UN ÈXIT!!!

L’alumnat de primària, ens vam organitzar de manera que un alumne/a d’un curs superior (4t, 5è o 6è) acompanyava en la lectura a un alumne/a d’un curs inferior (1r, 2n o 3r) durant tota la tarda en un espai determinat del pati.  Cada parella va escollir el lloc del pati que li agradava més.  Els petits s’encarregaven de portar el llibre de lectura i els grans havien de portar una estora o tovallola per poder-s’hi posar a sobre a fer la lectura.  Tothom en tenia tantes ganes, que va anar molt bé!  El KUO, la nostra mascota de la biblioteca també hi va assistir i va portar alguns llibres per tothom!  El temps va ser fantàstic, amb un sol radiant tota la tarda i, per tant, no vam patir gaire fred tot i ser desembre!

Valorem molt positivament aquesta trobada lectora i intentarem fer-ne alguna més durant el segon trimestre i el tercer.

Si feu click en aquest ENLLAÇ, podreu veure l’àlbum amb totes les fotografies de la Trobada!