SORTIDA DE P3 A LA GRANJA CAN SALA

Hola famílies!!

Com bé sabeu, dijous vam anar a la granja de Can Sala (Montornès del Vallés).

Era la nostra primera sortida escolar a P3 i estàvem totes i tots molt contents per poder viure aquesta experiència.

Allà vam poder gaudir de l’entorn, la natura, dels animals de la granja…que hi havia un munt!!!

Prèviament a la sortida, havíem estat treballant a l’escola tots els animalets que hi veuríem, les seves característiques més importants, la seva alimentació i el seu hàbitat.

Ens van encantar les cabretes: hi havia de diferents tipus, colors, mascles, femelles,….hi havia una fins i tot que estava embarassada! Les hem pogut acariciar, hem jugat amb elles, les hem donat de manjar…i així hem après a tenir cura d’elles.

En general, ens van agradar molt tots els animals que allà hi havien: ovelles, cavalls, ponis, rucs, galls, gallines, pollets, ànecs, oques, un paó reial, porcs vietnamites, conillets, daines, emús, mussols, lloros, cacatues, tortugues, …

Als que no ens vam apropar gaire van ser als estruços, semblaven enfadats…jajaja

Després, a la tornada en autocar, estàvem tan cansats que moltes i molts, vam tancar els ulls i vam descansar una mica.

Ens ho ho vam passar pipa!

Us deixem les fotos de la sortida. Recordeu clicar la foto per accedir a l’àlbum sencer.

Esperem que us agradin!

CLASSE DE LA FELICITAT