NAS15-NAS17 TROBADES LECTORES

Aquest curs hem volgut donar-li un to més personalitzat a les Trobades Lectores i els nens i nenes han signat una mena de contracte d’apadrinament, per tal de constatar que cada alumne/a de 3r serà padrí o padrina d’un/a alumne/a de 1r, que serà llavors el seu respectiu fillol o fillola. Així afavorirem la creació d’un vincle més fort i estable entre les diferents parelles lectores. De fet, els ha fet molta il.lusió organitzar-ho d’aquesta manera. Aquí us deixem unes imatges de la signatura de contracte, que tenen enganxat a la seva llibreta viatgera o agenda, segons el cas.

També podreu veure algunes imatges de la que ha estat la primera Trobada Lectora del curs, com sempre en un ambient molt agradable.

1. Elisabet

Bona activitat. Llàstima que no hagi sortit la meva filla en cap fotografia. Com és això possible, amb tantes imatges? No es té en compte l’equitat?

En qualsevol cas, gràcies per compartir l’experiència, com sempre.

1. Marga

Hola Elisabet!

No sempre és fàcil aconseguir que surtin tots els nens i nenes. Depèn de la zona en que estiguin i la zona on es mogui la mestra que fotografia. Hem d,estar per la lectura , per vigilar , per fotografiar,… Fem el que podem. Ben segur que en altres moments al llarg del curs la teva filla o d,altres infants que potser no han aparegut estaran presents. Una abraçada.