LES NOSTRES COLÒNIES DE 2N

Els Futbolíssims i els Conills i les Conilles de 2n hem passat dos dies meravellosos de colònies a la casa El Clar del Bosc, molt a prop de Banyoles.A més ha estat molt guai perquè hem anat amb 4rt i 6è, justament els nostres padrins de lectura.

Tot i que avui ha costat llevar-se del llit per tornar a anar a escola, que bé ens ha fet sentir gaudir d’aquest espai diferent, fora de casa, envoltats d’un entorn natural de muntanya i participant en un munt d’activitats amb els monitors i monitores disfressats de follets. I és que al Bosc de les Fades havia desaperegut el guardià del bosc, fins que ens vam adonar que el veritable guardià està dins de cada un de nosaltres, doncs són els autèntics vigilants que hem de vetllar dia a dia per la conservació dels boscos i del medi ambient.

Ha estat molt xulo poder compartir habitació amb els nostres amics i amigues de 2n, siguessin de la nostra classe o no, ja que nosaltres ens estimem molt tots i totes. Anar amb la nosta maleteta, rentar-nos les dents junts, dutxar-nos, veure’ns en pijama… experiències compartides molt entretingudes que només es donen en ocasions molt especials.

Com ens enrecordarem sempre dels passejos pel bosc, de les tirolines, d’aquests àpats tan bons que hem fet, del Didi i de la Disco amb els grans de l’escola. D’aquells moments de confiança amb els i les mestres, com quan alguns trapelles van venir a tafanejar a l’habitació de la Isabel i la Marga, ja,ja, ja! I no ens oblidem del Damià, mestre d’anglès de 2nB, ens ha ajudat molt en tot moment i ha estat una companyia molt divertida per tots nosaltres.No va dubtar en llençar-se per la tirolina! O el misteri dels granets pintats a la cara, que encara no tenim clar què va passar, ja, ja!!!

Com a mestres hem de dir que la gran majoria s’ha portat molt bé. Han estat força ordenats amb el control de les seves pertinences a l’habitació on dormien, en general amb menjat amb molta gana i han col.laborat en les diferents tasques. Van fer una mica de gresca a la nit i alguns no callaven entre riures i acudits, però ja sabem que és el que tocava.  Estem molt contentes de com ha anat tot!

Ahir a la tarda a l’autocar de tornada es respirava un ambient molt tranquil. Les nostres bateries estaven esgotades, la majoria estàvem adormits, cansadíssims després d’anar a dormir tan tard i estar sense parar tot el dia… Però les nostres experiències ja no ens les treu ningú… Records inoblidables que sempre romandran en el nostre cor.

A repetir a les de 4rt!!! Aquí us deixem les fotos i el vídeo de record, a gaudir-les en família!

VÍDEO COLÒNIES 2N