I FIRA DE COEDUCACIÓ

El passat 8 de Novembre es va realitzar la primera edició de la Fira de Coeducació De Sant Adrià.

El motiu d’aquesta era visibilitzar i donar a conèixer a totes aquelles persones vinculades a l’educació, les bones pràctiques i activitats que es realitzen als diferents centres educatius  del municipi.

Va ser tot un èxit, superant les millors expectatives.
Des de la Xarxa de Coeducació, en la qual l’escola participa des de fa anys, es pretén que la fira sigui en un esdeveniment  de referència que any rere any permeti al professorat evolucionar i millorar la pràctica docent en matèria de Coeducació.
Aquest vídeo és només una petita mostra de tot allò que fem a les escoles i que forma part del dia a dia del nostre alumnat.
Esperem que us agradi.