FEM EXERCICI A CASA

El nostre alumnat està igual d’espantat i preocupat que nosaltres. Senten tots els comentaris, veuen les notícies i noten la nostra ansietat.

Mai han viscut res així i la idea de no tenir escola i d’estar atrapats i atrapades a casa sense poder veure els seus amics i les seves amigues s’ha convertit en la seva realitat.

Segons passin els dies notareu un augment en problemes de comportament. Pot ser ansietat, enuig o ràbia cap el fet de no poder fer les coses normals.

El que necessiten ara mateix és sentir-se abraçats i abraçades, estimades i estimats. Això pot significar que heu de trencar aquest horari perfecte i donar-los molt d’afecte.

Fomentar la creativitat, jugar, pintar, jugar a jocs de taula, veure pel·lícules, fer visites virtuals a museus, cantar i tocar instruments i FER EXERCICI A CASA són algunes de les recomanacions què fan tots/es els/les experts/es

Són moments difícils per a tots i totes i ara és més important que mai que ens moguem.

Realitzar activitat física durant el nostre confinament ens ajudarà a millorar la nostra circulació, enfortir el nostre sistema immunitari, controlar el nostre pes, enfortir els nostres ossos i musculatura. Però sobretot ens reduirà  l’ansietat i millorarà el nostre estat d’ànim amb la segregació d’endorfines a la nostra sang.

Des de l’àrea d’educació física volem col·laborar a la creació d’aquestes endorfines: les hormones de la felicitat que ens ajudaran en la recuperació del nostre estat anímic.

Per aquest motiu, us compartim unes primeres propostes senzilles per realitzar sols, soles (infants o adults)  o en família amb poc o cap material