ENHORABONA!!!! Guanyadors/es dels Jocs Florals!

De l’escola Pompeu Fabra es van presentar dues poesies, una feta per la classe de 4t B, en representació de l’alumnat de Cicle Mitjà, i l’altra feta per la classe de 6è A, en representació de l’alumnat de Cicle Superior.  El Jurat dels Jocs Florals va quedar tan impressionat amb les poesies, que va declarar guanyadors tots els participants que havien passat a la fase final!   Per tant, ENHORABONA perquè, tant la poesia de Cicle Mitjà, com la de Cicle Superior, heu estat premiades com a guanyadores d’aquesta edició!  Moltes felicitats!!!!  Des de l’escola estem molt contents de poder anunciar aquesta notícia!  GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ I IMPLICACIÓ! Us animo a seguir participant en futures edicions!

Ben aviat sabrem quins són els premis i us els farem arribar!  Quins nervis…!!!!