COMIAT DE 6è

Ahir va ser el darrer dia d’escola… un dia ple d’emocions! Aquest ha estat un curs ben atípic però a la vegada especial i tots i totes hem estat feliços i felices d’haver-lo acomiadat com es mereix, sobretot haver-dit dit un “fins aviat” a l’alumnat de 6è.

A continuació teniu els vídeos d’aquest comiat i podreu veure com cada grup ha fet un petit detall artístic als nens i nenes que el curs vinent estarà a l’institut així com també la petita actuació de l’alumnat de 6è a la resta de nens i nenes de l’escola.