Primària

CARNESTOLTES ’18

Aquesta tarda de divendres hem celebrat el Carnestoltes d’enguany. Com sempre ha estat una tarda la mar de divertida, on hem gaudit veient disfresses d’allò més originals. A continuació teniu el reportatge fotogràfic:

CARNESTOLTES ’18 Llegeix més »

1r CARNAVAL CARNAVAL

Quina setmana boja que hem tingut amb la Mortadel.la i el Mortadel.lo!!! Durant tota la setmana ha estat molt divertit seguir les consignes del que calia portar cada dia. Ulleres, perruques, collarets i calbes, corbates,… omplien de color i alegria les classes de tota l’escola. Alhora, alumnes més grans acompanyats d’altres més petits revisaven per

1r CARNAVAL CARNAVAL Llegeix més »

EL DIA DE LA PAU

El passat 30 de gener cada Cicle va celebrar a la seva manera el Dia de la Pau. A primer vam escoltar la bonica cançó “Si tingués la màgia d’un mag” i després vam representar el colom de la Pau inspirant-nos en les famoses obres de Picasso. D’aquesta manera vam poder reflexionar una mica sobre

EL DIA DE LA PAU Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut