Cicle Mitjà commemora el dia de la Pau
Aquest dilluns, els alumnes de 3r i 4t, hem fet una aturada en les nostres rutines per commemorar un dia que creiem que és molt important de recordar. Per això, hem pujat a l’aula de música i hem cantat cançons de pau: https://www.youtube.com/watch?v=63lyiIgJNE0&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=WHh0J7hb4jI&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=q_kKkuZiSck&feature=youtu.be
Cicle Mitjà commemora el dia de la Pau Llegeix més »










