FEM UNA MAQUETA DE LA CIUTAT AMB LES FAMÍLIES

Dilluns 29 de gener vam rebre una visita molt especial a les aules. Diverses famílies de la classe dels Gatets-Gatetes i dels Dinosaures ens van ajudar a confegir una gran maqueta d’una ciutat en cartró plegat. Retallant a poc a poc, doblegant amb paciència i enganxant adientment les pestanyetes, vam donar forma i volum entre tots a un conjunt d’edificis i elements característics del carrer.

Es va generar un ambient molt agradable de treball cooperatiu on tothom participava fent el que millor se li donava. Com podreu veure a les fotos, el resultat va ser molt xulo i vistós.

Moltes gràcies a les famílies que ens van dedicar el seu temps i enhorabona també als nens i nenes que ho van fer molt bé.

1. Anabel

Amb la col.laboració de mestres, alumnes i famílies s’ha fet molt bona feina. Moltes gràcies per donar-nos l’oportunitat de compartir aquesta estona en els espais de l’escola, per obrir-nos les portes. Com a famílies ens permet també valorar molt més la gran feina que feu cada día.