Xocolatada solidària

El proper dimecres 15 de febrer a les 9.30h celebrarem una Xocolatada Solidària per impulsar la investigació amb motiu del Dia Internacional del Càncer Infantil, a benefici de Sant Joan de Déu per tal de sensibilitzar i conscienciar sobre la importància dels desafiaments als quals s’enfronten els infants i adolescents afectats.

Durant els dies 9, 10, 13 i 14 podreu comprar el tiquet a partir de les 8.45 a les dues entrades de l’escola (donació mínima per tiquet 50 cèntims). El mateix dia 15 a partir de les 9.30h podrem degustar, infants i famílies que vulgueu, la xocolata al pati de l’escola. Cada tiquet es podrà bescanviar per un got de xocolata.