Vine a les portes obertes del Poeta Foix

Ja estem iniciant tot el procés de preinscripció pel curs 2024- 2025 i és per això que us volem convidar a conèixer la nostra escola. Som l’escola pública del barri el Putxet i el Farró i ens defineix el nostre lema: som igual de diferents. Una escola innovadora, amb projectes de transformació educativa i acollidora que té com a eixos bàsics el desenvolupament integral de l’alumnat des de l’estimació i l’acompanyament.

Aquestes portes obertes es faran els dies 21 i 23 de febrer a les 15:15 hores. Per poder assistir-hi heu d’emplenar el formulari següent. En aquestes portes obertes podreu visitar l’escola en ple funcionament i a més respondre a totes aquelles preguntes i neguits que us puguin sorgir. Us hi esperem!