Jocs Florals de Districte 2024

Recordeu que el dia de Sant Jordi vam celebrar els premis a l’escola? Doncs, molts d’aquests treballs, es van presentar als Jocs Florals del Districte 2024.

I sabeu què 😯 ??? Que estem molt emocionades 😆 perquè tres grups de la nostra escola han passat als Premis Ciutat dels Jocs Florals Escolars!!! Sí, sí. Heu llegit molt bé: Premis ciutat! Els grups són 1r Poesia Pucks “Lletres Saltarines”, 3r Prosa Caixa de trons  “Els animals a l’espai” i 4t Poesia Les veus “Contes en vers”.

Aquest any s’han presentat 210 treballs de 30 centres del nostre districte a qui també volem donar l’enhorabona. El jurat va premiar 29 treballs de les diferents categories del districte, de les quals 12 s’han seleccionat com a finalistes als Jocs Florals Escolars de Barcelona.

El CRP de Sarrià Sant Gervasi ha elaborat un vídeo amb el qual podreu gaudir de la poesia i la prosa creada pels infants finalistes del Districte. Si voleu més informació, podeu anar al web del CRP.