First Lego Leage 2024

Seguim explicant-vos les novetats d’aquest any i és que serà la primera vegada que l’Escola Poeta Foix participa en la First Leago League. Com sabeu el projecte de robòtica de l’escola s’estén des d’I3 fins a 6è i fem programació amb diferents robots per tal de desenvolupar el pensament computacional i la resolució de reptes.

Alguns nens i nenes del curs de 6è participaran en la First Leago League, i per això estan preparant i fent recerca per crear el seu projecte, aquest any enfocat a les ARTS, hauran de trobar una problemàtica d’aquest àmbit i resoldre-la. Per això, comptem amb tota una taula per practicar la part del joc del robot i comptem amb diferents robots: Lego Spike i Lego Mindstorms que es programen mitjançant el llenguatge de programació “Scratch“. Us deixem unes fotografies perquè veieu com va prenent forma.