Projecte: “Perquè l’escola es diu Pla de les Vinyes”?

Ja hem finalitzat el nostre primer projecte!! En aquest enllaç: Projecte: “Perquè l’escola es diu Pla de les Vinyes?” trobareu el desenvolupament i explicació de les diferents activitats.

Tot i ser el nostre primer projecte, l’experiència ha estat molt enriquidora i hem aprés molt! Tant pel que fa a la metodologia per projectes, com sobre la història del vi i la nostra escola.

“Vam anar d’excursió a veure les vinyes i vam aprendre com es feia el vi i també vam aprendre com es feia el most. Vam fer una entrevista amb la Mª Àngels. A mi m’ha agradat molt”. MARTA GARCÍA HERRERA.

“Hem fet un projecte que es diu Perquè l’escola es diu Pla de les Vinyes. La Nora va dir que potser era perquè abans hi havia vinyes. L’escola té un logotip on hi ha un raïm. Hem investigat molt, hem anat a les bodegues Torres i hem fet most que hem portat a la classe i hem vist com s’inflava un globus” EVA ROMAN.

“Hem aprés perquè l’escola es diu Pla de les Vinyes. Hem aprés que abans l’escola es deia Escola Santa Coloma. I abans on està l’escola hi havia un camp de vinyes. Hem aprés les parts del cep. Hem agafat raïm. Vam veure com eren les garrofes. Vam veure com era el raïm per dintre. Amb el quadern d’aprenentatge hem aprés moltíssim”.JUDITH PÈLAEZ.

“Hem fet un treball de per què l’escola es diu Pla de les Vinyes si no hi ha vinyes?. M’ha agradat molt la feina perquè he après molt de com es fa el vi, de les bodegues, el most, les vinyes..” LUCÍA NÚÑEZ.

“Vam anar d’excursió i vam aprendre com es feia el vi. Vam fer una entrevista a la Mª Àngels i ens va dir com es deia l’escola abans. I ens va dir que es diu escola Pla de les Vinyes perquè està al barri Pla de les Vinyes. Em va agradar molt tot”. LAURA ALIART

Esperem els vostres comentaris!!

1. David Quilabert

Bon dia amics i amigues,
    Va ser molt agradable facilitar-vos informació i ensenyar-vos les fotografies aèries del sector del Pla de les Vinyes que tenim a l’Ajuntament. Conèixer la història del poble és aprendre a estimar-lo. Us animem a seguir investigant!

Salutacions,
    David Quilabert i Aguilà
    Tècnic de Cultura
    Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló

2. Mercè del Amo

Quin projecte més maco!!!! FELICITATS!

Es nota que heu treballat moltíssim i que alhora, us ho heu passat molt bé! Quina enveja, poder aixafar el raïm, segur que va ser molt divertit!!!!
    Un altre cop, enhorabona per la feina!

Una abraçada