Material escolar

Què cal que portin els nens/es a l’escola?

Infantil, P4 i P5

• Un got de plàstic marcat amb retolador permanent amb el nom ben visible.
  • Una caixa gran de mocadors de paper.
  • Un paquet gran de tovalloletes humides.
  • Un rotllo gran de paper de cuina.
  • Cal venir amb roba i calçat esportiu (cordat amb velcro) els dies que hi ha classe de psicomotricitat

Material que ha de portar el dia d’inici de curs:

• Una bata amb botons al davant, una beta de goma llarga per penjar i amb els punys de goma. El nom amb lletres majúscules ben visible al davant. La utilitzaran quan sigui nece4ssari.
  • Una bossa de roba gran amb l’esmorzar dins d’una carmanyola i el tovalló.
  • No han de portar ni motxilles ni carteres.

Primària:

• Una bata per utilitzar-la quan la necessitin.
    • Motxilla sense rodes.
    • Un rotllo de paper de cuina gran.
    • El cicle inicial (1r i 2n) un got de plàstic per l’aigua.

Per Educació Física:

• Cicle inicial: xandall, calçat esportiu, tovallola de tocador, samarreta de recanvi i pinta qui ho cregui necessari.
  • Cicle mitjà i superior: xandall, calçat esportiu, barnús o tovallola gran, tovallola petita pels peus, xancles de dutxa, gorro de dutxa, sabó, desodorant rollon, raspall o pinta i roba de recanvi.

Esmorzars:

Recomanen que els nens portin un esmorzar saludable: un petit entrepà, fruita pelada i tallada,…  ho ha de fer dins d’una carmanyola de plàstic. Per norma general no és convenient que portin pastes doncs no aporten valor nutritiu, el sucre perjudica les dents i els cromos creen conflictes. Els productes làctics i líquids ho podran fer a partir de P-4. Els dimecres és el dia de la fruita. Aquell dia tothom portarà fruita per esmorzar.

Aniversaris:

La família que vulgui celebrar l’aniversari del seu fill/a podrà portar esmorzar, no elaborat a casa,   per convidar els seus companys. Cal que avisi amb antelació a la tutora.

A CI i CM si us plau, porteu begudes individuals, ja que esmorzen al pati. A CS ja no es celebren.

No es podran portar llaminadures ni aquell dia ni cap altre. Les invitacions d’aniversaris no es reparteixen a l’escola.