PLANTEM LES AGLANS DE VALLGORGUINA A L’ESCOLA

Al primer trimestre vam fer una sortida  a Vallgorguina. Una de les activitats que havíem de fer era recollir mostres pel bosc per després observar-les a la classe.

Quan vam agafar les nostres bosses per veure i classificar el que havíem recollit, ens vam trobar amb una sorpresa. A la bossa del Raul es veien les arrels i a la de l’Adrián una aglà començava a germinar.

Això va passar perquè dintre de la bossa hi havia humitat.

En tornar de vacances de Nadal vam veure que les aglans i les arrels germinades s’estaven assecant. Llavors vam parlar amb la Marta Garcés i ella va parlar amb la Neus. D’aquesta manera vam trobar a la persona que ens podia ajudar, ja que la Neus sabia el que s’havia de fer amb les bosses.

Un dia vam anar a plantar les arrels al pati de l’escola amb l’ajuda de la Neus. Tenim moltes ganes de que surti un roure

HI CREIXERÀ UN ROURE?