Festa de tardor: Celebrem la Castanyada !!

“Em fet panellets amb la Lara de xocolata. I vaig fer els panellets amb la Judith a la classe de 5éA. Vam ficar patata i ametlla molta i després sucre i després vam remenar i vam fer una bola i després vam posar xocolata. I després vam fer un ball davant de tota l’escola i jo vaig anar de parella amb l’Ana. I després vam anar al menjador i vam anar al túnel del terror i ho vam fer amb 6é”. ARES ORTIZ.

“Vam fer uns panellets. Jo els vaig fer de coco i els vaig fer amb la Bea i la meva companya era la Mar. I després vam fer les danses amb l’altra classe i vaig anar amb l’Aitana. I el meu professor de música és el Miquel i vam treballar molts dies la dansa. I va ser molt divertit. I quan va acabar vam menjar panellets i castanyes”. SARA RIVODIGO.

“Em fet les danses davant de l’Escola. Anàvem amb 2nA i jo vaig anar de parella amb l’Iker. L’havíem practicat molts dies. M’ha semblat molt divertit. GALA FLORES.

“Hem celebrat la Castanyada fent panellets de tots tipus, jo vaig fer els de coco. També hem fet  una festa a la pista i danses.  M’ho vaig passar molt bé!! .MARCOS GONZÀLEZ.

“A la Castanyada hem fet panellets de tot tipus i de tots sabors com Lacasitos, atmelles, coco… i de sabor de sabores”. NOA ANDUJAR.

“Hem fet  panellets de crocanti, cacau, lacasitos i pinyons.  He menjat moltes castanyes al pati i també hem escoltat música. Els de sisè repartien les castanyes i els panellets. Ha estat molt divertit !! HÈCTOR PASTOR.