Sortida al Delta del Llobregat

La classe de 4t hem fet una sortida al Delta del Llobregat. Estem fent el projecte de les comarques i volem aprendre una miqueta més sobre el riu de la nostra comarca, el Baix Llobregat.

Ens ha fet un dia fantàstic i hem gaudit molt passejant a la vora del riu. Hem après moltes coses sobre el Delta. Sabeu que amb l’expansió del port van desviar el curs del riu i  van fer uns nous aiguamolls per ampliar el paisatge del  Delta?

Ara venen molts turistes i també escoles a visitar-lo. Nosaltres hem pogut veure molts ocells, ovelles, cavalls, moltíssimes canyes, canyís i joncs al llarg del camí, però també avions que passaven contínuament per sobre nostre.

Ha estat una experiència molt maca! Observar atentament el riu i el cel, escoltar els sorolls de la natura i els avions, olorar i tocar les fulles ens ha fet comprendre millor l’entorn del Delta i la necessitat de protegir-lo.