PRIMERA REUNIÓ D’ECODELEGATS

Avui dia 19 d’octubre hem fet la primera reunió d’ ecodelegats del curs.

Els i les representants de tots els cursos des de P5 a 6è s’han reunit per posar en comú els objectius que volem assolir com a escola verda.

La Vinyeta (la nostra heroïna verda) ens ha enviat un missatge. Necessita la nostra ajuda per salvar l’hort de l’escola. Ens hem adonat que l’hort necessita una renovació, així que hem fet una pluja d’idees sobre com podem salvar-lo i reactivar-lo. Han sortit idees molt interessants i els nens i nenes han participat molt.

Les dues ecodelegades de 6è han pres nota de totes aquestes idees i compartiran l’acta amb la resta d’infants. Els ecodelegats seran els responsables de traspassar tota la informació al seu grup.

Mireu com ha anat la reunió: https://photos.app.goo.gl/rMcRwhChYRXkeMf67