EL PERSONATGE MISTERIÓS JA HA TORNAT!

El personatge misteriós torna  a l’escola. Enguany hem començat pels alumnes de C. I i tercer.

En què consiteix el personatge misteriós?

L’objectiu del joc és que l’alumne passi per la biblioteca cada dia a llegir una pista per descobrir un personatge que hi viu allà i vagi pensant, a mesura que van apareixent les pistes, de qui es tracta. Cada dia una pista, fins a deu.

Quan un alumne creu saber la resposta, agafa un imprès, emplena les dades personals (nom i curs), escriu el nom del personatge i el diposita en la capsa que hem preparat. Els alumnes de cicle superior poden participar en l’elaboració de les pistes. La tercera setmana es tanca el cicle, s’anuncia la solució i els bibliotecaris miren quins són els alumnes que han encertat el personatge misteriós.

És molt fàcil participar:

1- Has  de venir a la biblioteca

2- Llegir les pistes que trobaràs a la cartellera, pensar, consultar, relacionar…

3- A partir de la cinquena pista ja podràs escriure la solució en les paperetes del joc.

4- Dipositar la papereta a la bústia del joc.

i     ….      ja està!!