Day 1. Prestatyn Mobility

Després de dos anys, per fi avui ens hem retrobat les escoles que formem part del projecte europeu de “My world, your world, our world”.

La rebuda ha estat molt càlida per part de tota la comunitat educativa de l’escola Ysgol y Llys de la localitat gal-lesa de Prestatyn.

Un cop ens han rebut tots els infants amb cançons gal-leses tradicionals, hem presenciat una desafilada de barrets de Pasqua realitzats pels propis alumnes fomentant la creativitat i la reutilització de materials.

A continuació, la direcció del centre juntament amb els infants ecodelegats han dut a terme una presentació dels aspectes claus de l’escola en relació al projecte.

Per acabar la jornada ens han acompanyat per les diverses aules i instal-lacions on hem pogut interactuar en les activitats que realitzaven els alumnes.

Cliqueu aquí per veure alguns moments del dia.