Iniciem les activitats més específiques

Els nens i nenes de P3 van progressant molt bé en el procés d’adaptació.

Cada dia van coneixent millor els espais, les persones, les rutines, els hàbits i les normes de l’escola.

A poc a poc es van integrant en la rutina del dia a dia a l’escola i van experimentant noves sensacions.

És així com hem començat els racons de treball. Els dijous, dividim el grup en tres i cada grup, tutoritzat per un mestre (Richard, Imma i Sarai) es dediquen a un racó específic:

• Racó del buff: activitats per desenvolupar la musculatura facial i la boca amb l’objectiu de millorar la parla a través del joc
  • Racó de biblioteca: treball dels hàbits amb els contes i gaudir d’ells
  • Racó de mates: treball d’aspectes matemàtics a través de jocs (puzzles, pius i trencaclosques per l’orientació espaial)

Aquestes activitats van rotant al llarg de tres setmanes per tal que els infants els gaudeixin tots. Quan tots hi han passat canviem els racons segons les necessitats del grup.

Voleu veure una mostra? Cliqueu  la següent foto: