Ecoloma

Els alumnes 6éB hem creat una cooperativa per a vendre productes a la festa de la cirera de Santa Coloma De Cervelló.

Hem  decidit el·laborar sabó i plantes. Ja hem fet els primers prototips i ens han sortit bastant bé.

Cada soci de la cooperativa ha de  donar 3 euros  per a les compres que hi hagi. Al final de les ventes  els diners que s’hagin guanyat es donaran a una Associació del poble que Ecoloma escollirà properament.

1. Eric.S 6thB

Hola,soc un membre de Ecoloma cooperativa sol voldria dir que el treball en grup que fem es molt important per recaudar diners a la cooperativa.