NATACIÓ 6è i 4t

El dilluns 22 de gener, els alumnes de quart i de sisè van passat un gran matí esportiu al Club Natació Terrassa. Un cop allà van poder fer un gran entrenament de natació, practicant els salts i tots els estils excepte la papallona.

Es va fer una selecció d’entre tots els participants, que competiran amb companys d’altres escoles el proper divendres 2 de febrer.

Aquí teniu un recull de fotografies de la jornada.

1. bronson

Mas fotos, mas fotos…. en esta actividad nos hemos quedado corto de fotos Xavi… !!!!! no veo la mitad de la clase…. Gracias de todas formas por esas actividades para nuestros hijos.