L’INSTITUT ESCOLA PERE VIVER ES CLASSIFICA PER LA GRAN FINAL ESTATAL DE LA FIRST LEGO LEAGUE

El passat dissabte dia 5 de març, l’Institut Escola Pere Viver va participar amb dos equips de secundària en la competició First Lego League. L’equip de 3r d’ESO, anomenat Kaino,  va aconseguir classificar-se per la final estatal de  la competició gràcies a un magnífic Projecte d’Innovació i un gran disseny del robot.

La gran final es celebrarà el proper 2 d’abril a Torremolinos, Màlaga i l’alumnat ja està preparant amb moltes ganes i il·lusió la seva participació.

1. Àngels Sánchez

Moltíssimes felicitats a aquests fantàstics alumnes de tercer, als professors/es i a l’institut escola Pere Viver!!!
    De ben segur que tindreu molt bon resultat en aquesta final, que anireu amb moltes ganes i que la vostra participació serà tot un èxit. Per començar el poder viure aquesta experiència ja és tot un èxit del que esteu gaudint.
    Una abraçada molt forta de la vostra ex del cicle superior,

SOU UNS CRAKS!!!

Àngels