PREINSCRIPCIÓ:

Del 29 de març al 9 d’abril del 2019

Horari de secretaria: Matins de 9:00 a 11:00h. i de 12:00 a 13:00h.
                                   Tardes de 15:15 a 16:30h
A les famílies,
Us recordem que l’escola té permís vostre per poder fer fotos i vídeos dels vostres fills/es.
Aquestes imatges i vídeos les teniu visibles als diferents blogs d’aquesta pàgina.
Cap persona no pot fer un ús inadequat d’aquest material, (penjar-ho a altres webs, xarxes socials, etc)

INSTITUT ESCOLA

El proper curs 2019-2020, el nostre centre passa a ser l’Institut Escola Pere Viver i acollirà ja dos grups d’alumnes de 1r d’ESO.
D’aquesta manera passem a ser un centre 3-16 i es garanteix la continuïtat del projecte educatiu.

Informació preinscripció

CURS 2019-20

Calendari per a la presentació de sol·licituds de preinscripció:

• Educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria: del 29 de març al 9 d’abril del 2019.

Per accedir a la informació de la web de la Generalitat, cliqueu aquí.

JORNADA DE… Llegeix més»

Taller Bullyng a primària a través de l’esport.

El  27 i  28 de març els alumnes de Primària van fer  un Taller educatiu sobre el bullying a través de l’esport amb la fundació Barça. Va ser un taller de prevenció i sensibilització sobre el Bullying, per a infants de primària, a partir de dinàmiques lúdiques i… Llegeix més»

TESTAMENT del senyor Carnestoltes-2019

“Grans i petits, nens i nenes. Estigueu atents, pareu les orelles!
Us deixo el meu testament, el del rei Carnestoltes, Ja ho sabeu, el rei dels poca-soltes!”
Els alumnes de sisè ens han fet arribar les últimes voluntats del nostre rei Carnestoltes. Escolteu què ens ha dit: