A quart comença l’apadrinament amb els fillols de P3. Aquesta relació es manté fins que els alumnes de sisè marxen de l’escola, moment en el qual se’ls acomiada amb una festa on hi participen tots els alumnes, i els fillols entreguen un detall als seus padrins.

Padrins i fillols comparteixen activitats de plàstica, de lectura, jocs, festes i sortides.

És una activitat intercicle participativa, motivadora i significativa, que crea un vincle d’unió, cohesió i afectiu molt important entre alumnes d’edats molt diferents i que els ajuda també en els seus aprenentatges.

 

FORMACIÓ DOCENT FAIG

📚✨ Aquest curs hem tancat el segon any de la formació FAIG (Fent per Aprendre, Imaginant Globalment), un programa d’innovació educativa impulsat pel Departament d’Educació i el CESIRE que ens acompanya en la transformació i millora dels projectes que desenvolupem a l’escola.
Durant aquests dos anys,… Llegeix més»