Stolpersteine

L’alumnat de secundària va treballar durant tota la setmana passada el Projecte Stolpersteine des de l’àmbit MUSA. Des de primer a quart d’ESO s’han dut a terme lectures motivadores, cinefòrums i recerca històrica de les persones deportades. Els productes humanístics i artístics del nostre alumnat han estat excel·lents.
Volem felicitar tota la comunitat educativa per la implicació i motivació en totes les activitats realitzades, tal com van demostrar a l’acte institucional organitzat des de l’Ajuntament de Terrassa.

Institut Escola Pere Viver Projectes MUSA
Amical de Mauthausen