Manual Thinking ESO

L’alumnat de secundària ja ha fet les dues sessions de Manual Thinking del Projecte d’Innovació. La primera sessió va servir per detectar els problemes a analitzar.

Daltra banda, en la segona sessió, l’alumnat ha generat múltiples idees innovadores i artístiques que ens permetin resoldre els problemes seleccionats.

1r i 4t d’ESO s’ha centrat en la detecció de problemes i solucions en relació amb la Salut mental. D’altra banda, 2n i 3r d’ESO ha generat solucions per resoldre problemes relacionats amb el canvi climàtic.

#projectes #masterpiece #iepereviver_fll #portafolis