Aula d’Acollida a l’ESO

La nostra feina a l’aula d’acollida consisteix a  garantir a l’alumnat nouvingut l’aprenentatge intensiu de la llengua catalana i a la progressiva incorporació a l’aula ordinària dins d’un marc d’escola inclusiva.

La nostra missió és que l’alumnat aconsegueixi produir textos orals, treballant els diferents gèneres discursius i també participin en interaccions orals variades, i d’aquesta forma establir vincles personals.

Combinem un treball global de la llengua, amb una vessant pràctica mitjançant jocs i activitats lúdiques.