Nou horari del centre

Educació primària:  matí: de 8:30 a 13:00 / tarda: de 14:30 a 16:00

Educació secundària:  matí: de 8:30 a 14:00 / tarda: de 15:00 a 16:00

P4 VA AL MUSEU PICASSO

Els nens i nenes de P4 vam fer una visita guiada al Museu Picasso. Vam poder observar de ben a prop diferents obres de l’autor i les vam comentar amb la guia del museu.
Després vam anar al Parc de la Ciutadella, on vam dinar, vam… Llegeix més»

P4 VA AL MUSEU BLAU

El 15 de maig els nens i nenes de P4 vam anar al Museu de Ciències Naturals de Barcelona.
Els infants van poder tocar, olorar, veure i sentir materials de la natura en l’espai Niu de Ciències. S’ho van passar d’allò més bé.
Després vam fer una… Llegeix més»

P4 VA AL MERCAT DE LA FLORIDA

Els nens i nenes de P4 vam anar al mercat de la Florida, on en el seu director ens va fer una ruta per totes les parades del mercat. Vam veure les fruites i verdures, la peixateria, la carnisseria i un munt de parades més.
Amb… Llegeix més»

P5 FA LA MONA

Ens hem divertit molt fent la Mona, estava molt bona !!!!

ENS ENCANTA L’AMBIENT DE CONSTRUCCIONS!

Els infants de P3, P4 i P5 gaudeixen molt en els ambients. Aquí podeu veure com desenvolupen la seva imaginació i el joc simbòlic en l’ambient de construccions.

P4 FA LA MONA

Els nens i nenes de P4 per finalitzar el segon trimestre i celebrar la Pasqua vam fer dues Mones boníssimes. Després ens les vam menjar amb totes les classes d’infantil. Aquí podeu veure com vam fer de cuiners!

SORTIDA P4 A LA SELVA DE L’AVENTURA

Educació Infantil vam fer una gran sortida  a la Selva de l’aventura. A continuació podeu veure tot el dia de nens i nenes de P4. L’arribada al bosc, l’esmorzar, l’activitat dins del bosc elàstic i el dinar. Como podeu veure en l’autocar vam arribar molt… Llegeix més»

P4 ENS DISFRESSEM DE COCODRILS

Com cada any els nens i nenes d’infantil ens hem disfressat del nom de la classe. P4 som els Cocodrils i hem desfilat amb aquestes disfresses tan maques.
Volem agraïr enormement el treball de les mares, que ens han ajudat a fer aquestes disfresses.

Fem cinema a 6è

El nostre projecte de cinema ja ha finalitzat. Avui hem fet l’estrena dels curts a Torre Barrina. Gràcies a la col·laboració d’aquest centre d’educació audiovisual i del Festival Cinephone hem aconseguit realitzar aquest projecte de co-creació que implica seguir tot el procés  per fer una… Llegeix més»

COMENCEM AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL!!!

Aquest curs 2018-19 hem estrenat ambients. Dos cops per setmana, després del pati, les aules i la sala de psicomotricitat es transformen en ambients d’aprenentatge on s’ofereixen diferents propostes i materials perquè els infants juguin, experimentin, manipulin i descobreixin.
Ambients que provoquen i generen preguntes perquè… Llegeix més»

AMBIENT DE PECES SOLTES

El joc a part de ser una de les activitats més gratificants per als infants, és també un moment ideal per al descobriment i l’aprenentatge. Durant el joc els nens i nenes investiguen, manipulen, proven, descobreixen, posen el joc les seves capacitats, escenifiquen situacions, expressen… Llegeix més»

AMBIENT DE CIÈNCIES

A l’ambient de ciències,  gaudim d’un grapat de propostes per investigar, experimentar, manipular i descobrir.
L’obrador de la sorra és una de les propostes més atractives. És fàcil observar els infants molt concentrats tot experimentant amb la textura de la fina sorra de la platja. La… Llegeix més»

AMBIENT D’ART

En aquest espai  d’aprenentatge, els infants poden desenvolupar diferents habilitats i capacitats globalitzades,  relacionades  amb el coneixement d’un mateix i dels altres , comunicació i llenguatge, descoberta de l’entorn,  entre els quals es poden destacar els següents objectius del currículum:

AMBIENT DE CONSTRUCCIONS

Construir és un procés creatiu on intervenen diferents capacitats, estratègies i recursos.  A l’ambient de construccions ,els nostres infants es converteixen en petits arquitectes on  poden fer les seves pròpies creacions tant individuals com en grup.  Els infants troben diversos materials que els permeten desenvolupar… Llegeix més»

AMBIENT DE COMUNICACIÓ

En l’ambient de comunicació els infants troben tot d’activitats i propostes pensades per despertar l’interès del món de les lletres i afavorir la comunicación amb el grup d’iguals en un ambient ric en estímuls i propostes variades.

• Jocs amb lletres de diferents mides i en diferents soport per… Llegeix més»

AMBIENT DE JOC SIMBÒLIC

El joc simbòlic, és el joc en el qual l’infant imita accions de la vida quotidiana del món dels adults. El fet d’explorar i reproduir el món adult fa que es desenvolupi el pensament creatiu i els ajuda a resoldre conflictes, tensions, sentiments. A través… Llegeix més»

AMBIENT DE COS I MOVIMENT

L’ambient de cos i moviment convida als nens i les nenes a dur a terme activitats en les quals és el propi cos el vehicle d’aprenentatge.
És un espai que afavoreix el desenvolupament de les possibilitats motrius, expressives i creatives dels infants a partir del moviment… Llegeix més»

AMBIENT EXTERIOR

Consisteix en l’ús de l’espai exterior com un lloc educatiu que ofereix múltiples opcions per a l’aprenentatge significatiu. Grups homogenis, amb alumnes de diferents edats amb un context ple d’estímuls per a la creació de noves relacions socials.
Amb l’acció de construir, el nen està treballant… Llegeix més»

4t VA AL POBLE ESPANYOL

El dia 11 de febrer els alumnes de 4t de primària vam anar a visitar el Poble Espanyol.
En arribar es van presentar els monitors i les monitores i vam esmorzar a la carpa de la Plaça Major.
En acabar d’esmorzar, vam visitar la Júlia que ens… Llegeix més»