ENGLISH THEATRE: ROBIN HOOD

Avui hem anat a veure l’obra de teatre Robin Hood.Primer hem esmorzat en el parc Rosa Sensat de Cornellà.

Després hem gaudit de l’obre Robin Hood.

El sheriff the Notiinham cobrava taxes per tot i Robin Hood robava els seus diners i els hi donava als pobres. Tots dos estaven enamorats de lady Marion. Com acaba la història?

L’obra ens ha agradat molt, hem cantat i fins i tot hem sortit a l’escenari.

Quan hem sortit hem anat al parc de Can Mercader.

Aquí teniu una mostra del que hem fet avui.

FOTOS ROBIN HOOD

ACTIVITAT PER COLLSEROLA

Divendres vam anar a fer una gimcana per Collserola amb els monitors del CEM. Vam haver de passar diferents proves: fer puzzles, endevinar unes endevinalles, vàrem fer acrosport, amb materials del bosc vam dibuixar la nostra cara, vam fer jocs de pilota….

Ens ho vam passar molt bé.

FOTOS ACTIVITAT COLLSEROLA

COLÒNIES MAS BANYERES 2N DIA

Famílies,

Avui ha estat un dia intens.Al matí hem fet la tirolina gegant i per la tarda hem fet dues activitats: construcció de cabanes i circuit d’orientació.A la nit hem fet sopar de gala. Per finalitzar la vetllada, disco a la nit!!!!
Bona nit i fins demà.

FOTOS COLÒNIES 2N DIA

PRIMER DIA DE COLÒNIES

Famílies!!!!!!
Després d’arribar a la casa i esmorzar hem conegut als nostres monitors, hem jugat una estona amb ells i dinat.
A continuació han començat les activitats: hem anat al Bosc del Cel a fer tirolines.
A la nit hem agafat les llanternes i hem fet un joc de nit molt divertit. Ara ja estem al llit!

Primer dia de colònies Mas Banyeres

Sortida a la Piscina

El dia 21 vam fer la darrera sortida de cicle. Els nostres companys de quart ja passaran a cinquè!
Primerament vam estar fent uns jocs al camp de futbol per després acabar tots junts a la piscina.
Ens ho vam passar molt bé i això que van caure quatre gotes. Sort que dins l’aigua ja estàvem mullats!
Aquí teniu unes fotos.

Fotos darrer dia de curs

VISITA AL CASTELL

Dijous vam anar a visitar el castell. El Sr. Manel Bofarull ens va ensenyar tota la part de baix del castell. A més ens va explicar moltes coses de les diferents sales que vam visitar. Sabíeu que un terratrèmol va destrossar una part important del castell? o que hi ha una masmorra, un estable per tres cavalls…

Ha estat una visita molt interessant.

FOTOS CASTELL

DIJOUS GRAS ACTIVITAT TEI 4t-6è

EXCURSIÓ AL SALT D’AIGUA DE MOLINS DE REI
Hola famílies!!!!
El passat dijous 24 de febrer vam anar caminant al Salt d’aigua de Molins de Rei l’alumnat de 4t i 6è per celebrar el “Dijous Gras” i així afavorir la convivència i relació  entre alumnes de difrents… Llegeix més»